fredag 16 januari 2009

Det är bara att inse.

Jag kommer inte kunna köpa en bilbur till volvon. Det är ju en V40, och den har en "tröskel", vilket gör det svårt att få in en bur där. Suck. Jaja, det är bara att försöka hitta ett lastgaller att sätta mellan baksätet och bagageutrymmet samt grindar. Nu är det ju inget fel på att ha grindar, men jag hade ställt in mig på att köpa en bur som man lätt kunde lyfta in och ur.

Tänk om grindarna från Eskrutten hade passat i blå-blixten? Så skönt det hade varit! Men det är väl att hoppas för mycket...

Grindar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har grindar i min bil o de går jättelätt o smidigt att ta av, bara dra ner 2 skruvar som sitter i en fjäder o hanka av den o lika lät att sätta i igen.. faktiskt :p Men det beror på vad det e för grinadar givetvis, mina grindar heter, "R.U. Produkter".. Köpta på blocket..

Jenny sa...

Hej Anna! Min kompis Johanna med Akita hundarna har en V50 tror jag. Hon har precis köpt en grind till den... liknar den på din bild. Men det blev inte alls bra, den satt jättekonstigt. Så prova noga eller köp på öppet köp, det kan tydligen vara svårt med passformen. Och hennes grind var ändå till för hennes bil... skumt!

Ha det bäst!/Jenny

Anonym sa...

HEj!
Surfade in här av en ren händelse coh såg att du letar bilbur till V40, hade en sådan bil innan och både JIA buren och Robust hundburar har burar till den modellen. Lycka till

Anonym sa...

Nä jag har ju tyvärr inga inspelningar... Men vi håller på o spela in en låt nu så när den e klar så laddar jag upp den eller lägger in den på nåt sätt.. :P
Då ska jag höra m de andra m om de kan den 1 februari.. Så det blir av m Rallyn o fikan! :D