onsdag 21 januari 2009

Filmsnuttar

Var och tränade igårkväll efter jobb. Det var meningen att Malin och jag skulle bege oss ut någonstans, men vi insåg att det är svårt att hitta något ställe med tillräcklig belysning. Så det blev klubben. Pamela och Kimba dök upp lite senare. Filmade lite med mobilen, tyvärr blir det inte så bra kvalité men tänkte att det kunde vara skoj ändå?

Det gick hyfsat bra för Pelle. Positivt var att han är väldigt kontaktsökande men han blir lite för ivrig (? Trodde jag väl aaaldrig!) och då blir han lite slarvig. Vi tränade positioner som galningar. Fick många bra tips av både Malin och av Pamela.

När jag klickade Malin o Guinness tyckte Pelle att det var väldigt orättvist, han gick efter mig som en skugga (jag var tvungen att förflytta mig så att jag kunde se ordentligt).

Malin och Guinness tränar läggande under gång.

Pamela och Kimba tränar fotgående.

Pelle tränar för sig själv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv, det var skoj =) Jag hade gärna hört mer info om vad de sa på föreläsningen!
Pelle var för söt, han hade ju sån kontakt hela tiden men inte att han fick godis, stackarn =P
Det ska bli skoj, o jag kollade upp p jag hade inget på tisdag, bestämde ni nån tid eller samma som igår?!

Anonym sa...

17 passar hur bra som helst!! Då kanske vi kan ha tänkt ut nåt bra ställe att var apå istället?!