torsdag 22 januari 2009

Skitarg

Var nere en vända i replokalen med sambon och prata med "man with the base" Frank, lyssnade på inspelning vi gjort med bandet och snackade allmänt skit. Vilket alltid är trevligt!

Efter det åkte sambon och jag iväg för att handla på Ica Maxi, klockan är vid halv nio och jag börjar bli lite trött. Och vad händer när jag ska backa ut från parkeringsfickan när vi ska därifrån? En jävla betongstolpe bestämmer sig för att ställa sig ivägen!!! Jaha, där gick blinkersen och vänster framlykta...

Jag sa inget mer den kvällen (förutom till Pelle, för honom kan man ju snacka med. Han fattar ju allt!).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Betongblock och snabbväxande stolpar är mycket förargliga varelser. Va inte ledsen Anna. Det kan hända den bäste. Det har hänt mig. Hör med din pappa, han kan berätta.

Anonym sa...

Usch, förstår din bitterhet - det är ju fascinerande hur ens humör är kopplat till materiella ting... som kamerahus :P

/Jokern

Unknown sa...

Eller hur! Saken gjorde det väl inte bättre att sambon var med, men han hade den goda smaken att vara tyst...
Kul att du slängde in en kommentar, Martini!