torsdag 22 januari 2009

Schhh...

Nu är ju då folkhälsokursen avklarad (återstår att se om jag blev godkänd) och jag kan ju inte göra mycket mer med den. Har redan börjat se mig om efter fler distanskurser (Linda kommer döda mig!)...

Hittat en på Linköpings universitet! Denna gång på bara 7,5 högskolepoäng, kvartsfart. Kursen heter "Hundens beteendebiologi 1- introduktion", visst låter den intressant? Som ni märker har jag blivit helt hookad på att läsa på distans! Men det är ju så bekvämt, man kan lägga upp arbetet hur man vill.
Nu ska jag bara göra en kampanj bland mina hundtränar-kompisar så att de också hakar på. Har nog redan fått med mig Pamela o Malin...

3 kommentarer:

Jenny sa...

Grattis! Håller tummarna att du blir godkänd, men det fixar du säkert!!! Det verkade ju vara en intressant kurs.. men jag skall absolut inte läsa nått på flera månader! ni får hålla små föredrag om vad ni lär er för oss andra obildade istället ; ) Vi ses hos Linda, ha det fiint!/Jenny

Anonym sa...

Jag hade gärna velat men vill ha mer information först för jag har noll koll på allt m vad sånt heter, men det låter så intressant!
Kimba kan reda rulla!! Det visade hon så fint på tävlingen i Oxie på platsliggningen. Då hon hade legat o skällt oavbrutet i 2 min o när jag var 3 m ifrån henne så rullade hon, vilket Inte var så uppskattat av domaren haha. ;) FAST hon kan inte linda in sig i en filt! Jag har tänkt massor de senaste dagarna på nya roliga onödiga saker att lära in! haha..
Ses i morgon! kram

Lucas & Co sa...

Inte ska jag döda dig kära vän...det sköter du så bra på egen hand..... Neeeeej då, men bara du själv känner efter vad du VILL göra och prioriterar. Då får du göra precis vad du vill. Men glöm inte: KÄNN EFTER.
Hrm...undrar hur det ska gå för mig själv om snart har en hundvalp på halsen...hihi... kram!