torsdag 29 januari 2009

Pipboll med studs

Såhär ser den ut! Pelles absoluta favoritboll, pipebollen (å Kimbas också numera tror jag). Den är i gummimaterial så den studsar också, extra roligt. Finns att köpa på www.canis.se, kostar hela 59 kronor.
Eftersom den är SÅ rolig har vi den endast som belöningsboll, annars tror jag att den tappar attraktionsvärde för Pelle.

Ikväll är det valpkurs på klubben i Svedala. Jag ska hämta Pelle på dagis och sedan ska vi dra direkt ner till klubben, gå en runda, träna lite och få mat innan kursarna kommer. Detta blir en lång dag... Är nog hemma vid 22-tiden. Det är lång tid när man går upp vid halv sex, kvart över fem på morgonen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa Tack! Ska in o beställa 2 såna till Kimba. Jo den bollen brukar jag bara ha som "belöning" när vi tränar också o inte annars men den har inte varit atraktiv då heller Fast det har varit den leksak som varit mest rolig ;) haha
Innan Sandra utbildade sig till taktilmassör hade jag inte hört talas om sån massage, hon gör det iaf i ett hus precis bredvid caroli city, o det var skönt!
Ska bli skoj på valpkursen i kväll, hoppas ingen tycker på att jag följer m eftersom jag inte har nån hund.