söndag 25 januari 2009

Hemifrån en fredagkväll!

Molly och Pelle

Cocos och Pelle.

Briard folk är konstiga. Pamelas fina kladdkaka med briard på.


Från vänster: Jenny, Linda, Pelle (optimisten), Pamela och Malin.



Jajemensan! Och tanterna (undertecknad och de andra över 30) höll ångan uppe till 23-tiden, Pamela är heller ingen nattuggla men hon är ju ingen tant.

Linda hade fixat god mat (tacos) och jag åt tills jag stod i 8 kanter. Pelle gjorde tappra försök att flirta till sig något från spisen, men det är luttrade tjejer i gänget... Attans!
Roligt att även Cocos var med och skötte sig jättefint! Jag fick många pussar när jag småbusade med henne. Hon är hur trevlig som helst!
Vi fick även en glimt av Lucas som bestämde sig för att vakna när vi skulle gå, men han verkade glad iallafall.


Ikväll ska Pelle och jag träna vidare på att hålla apporten stilla med hjälp av klicker. Sedan ska jag anteckna resultat i min fina Hundtränarbok! Som vi sa när jag arbetade med barn i liten undervisningesgrupp: "Catch them beeing good!" Det negativa var ju alltid så lätt att se och hänga upp sig på!

1 kommentar:

Jenny sa...

Hohoho.. tanterna!!!!! : ) Jaaa det är skönt att lägga sig tidigt! : D

Ha det bäst!