onsdag 18 februari 2009

Fler bilder? Javisst!

Pelle från i förrgår. Ser glad ut! (Man ska ha solen i hundens rygg, mamma, inte i deras ögon...)

Från i somras, innan vi skaffade "badbåten". Men allting går att bada i, sålänge det finns vatten.

Pelle, ca 5 månader. Hur söt nos har han inte!!!



Ikväll var det HUSmöte på klubben, och Pamela var snäll nog att både hämta och lämna mig. Vilken lyx! Trevligt att träffa de andra duktiga instruktörerna (och blivande instruktörerna), man ser varandra så sällan. Men det var roligt!
Fick dessutom med mig en bok (låne) därifrån som jag ska läsa. Bild på den kommer senare samt en recention.


Imorgon är det träningsdags på klubben, tyvärr kunde inte Louice och Lisa följa med för Lisa har gått och blivit halt. Tråkigt! Det kommer kanske fler gånger?

Nä, nu måste jag gå och lägga mig, är så trött så jag kan sitta och sova...
Go natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig blogg! Fina bilder! Vi ses på klubben!

Anonym sa...

Ja bilder gillar vi!! :D Det var skoj på HUS-mötet! vi ses i kväll!

Anonym sa...

Klart du får länka om jag får....