måndag 16 februari 2009

träning på torsdag!


På torsdag ska Pamela, Malin J och jag träna på klubben. Jag har dessutom tagit mig friheten att bjuda in både min mamma och lillan Curry samt min exdanskompis Louice med sin 9 månaders golden (hon är noll träningsmänniska men väldigt förtjust i klickern). Vi tänkte träna s.k. valp-inkallning och inkallningar med olika störningar, så lite nya hundar är bra som störning. Mamman behöver lite hjälp med låtsas hantering som på utställning-träning också. Någon mer som behöver träna på något?

Känner du för att hänga på, så ring till Pamela (hihihi). Min mobil är fortfarande på rymmen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa! Ska bli så skoj!! :D Kul att du bjudit in de, alltid kul m fler! :D då blir vi ändå en del hundar vilket e bra! :D o speciellt skoj o få kela lite m Curry :D Vi ses