onsdag 11 februari 2009

Snön ligger vit på taken o Pelle e vaken

Pelle gillar också snö!

Fast det är mindre kul att bli tvångsfotad när man hellre vill busa runt i snön...

Tjoho, vad det snöade (tja, det gör det ju fortfarande)! Byn var helt vit i morse när jag och Pelle var ute på rundan, och det var så där tyst... Det är SÅ mysigt!
Eftersom jag kör mindre vägar till hunddagiset så lär det bli mindre roligt, hoppas att det är plogat. Sen är det E65:an in till Malmö och då är det inga problem.

Ikväll är det repa med bandet igen, och imorgon blir det valpkurs. Får se hur mycket valparna vill prova på saker och hur mycket de ägnar sig åt snön...

Tycker det är jätteroligt när ni skriver kommentarer! Det får ni gärna fortsätta med!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade 3 blindstyren som jag försökte att gå ordentligt i kopplen. Jag gav upp. Det är bara och släppa. Kul tyckte frögurkorna att det var så jag ska skynda mig med morgonsysslorna och sen ska vi ut och göra änglar. Ja, Isa ska leka plogbil, det brukar hon göra!Ha en bra dag.

Lucas & Co sa...

Säg till när du fått nog med snö =)

Anonym sa...

Då tar vi semlor när vi tränar nästa vecka.. Säg en dag så kommer jag!!! Vilken kan du? Ska vi ta tisdag eller torsdag?
Tack för erbjudandet m Pelle o Kimba hade absolut älskat det men jag vågar inte än iom hennes ben. Hon visar inget nu heller men vi kör fortfarande på lugna puckar.
Jag håller m dig! Nu när det faktiskt e SNÖ o inte slask e detta skitmysigt!