måndag 2 februari 2009

Söndag hos Pamela!

Det var roligt igår! Var hemma hos Pamela och provade på rallylydnad! Med var även Malin och Guinness, Linda med människovalpen Lucas och Jenny med Zorro. Pelle fick tyvärr stanna hemma för han var lite halt sedan bokskogsturen. Var lite bitter över det,men sen fick jag och Pamelas hund Kimba bilda team så då blev jag glad igen. Anna med en briard, är det något för framtiden? Nja, är ju inte så mycket för pälsvård...

Det var roligt att gå banan (var dock lite förvirrad ibland, man skulle ju stå till höger om skylten, eller bakom ELLER framför, men enligt proffset Pamela skulle det gå att lära in). Pamela filmade också när vi gick, hon ska sätta ut det på sin blogg. Jag hade ju väldans tur som fick låna Kimba, som även hon är ett rallyproffs, vilket gjorde att vi vann (YYYYEEEAAAAAHHH)! Pelle uppskattade att matte kom hem med ett tuggben som liknade en sko (han hälsar tack till Kimba).

Efteråt åt vi en väldigt god vegetarisk lasagne som Pamelas mamma Annette hade gjort. Jag åt alldeles för mycket... Det var så gott! Inte nog med det, Pamela hade gjort egna semlor också! Tur att jag kunde gå hem, så man "gick ner" lite av maten. Tusen tack Pamela för en väldigt trevlig eftermiddag!

Tyvärr har jag inte hunnit ladda ner fotona jag tog igår, men jag kan nog garantera att Pamela har lagt ut några! Mina kommer ikväll (om jag hinner, vi ska repa med bandet)!

Inga kommentarer: