tisdag 17 februari 2009

Månstorps rundan

Kom hem lite tidigare idag än vad jag beräknat, så jag och Pelle gick Månstorps rundan. Det är så skönt när man svänger av 101:an (man får gå längs med cykelstigen en stund) och sen man har åkrar på båda sidorna av grusvägen. Jag gillar grusvägar. Pelle mådde som en kung när han sprang och fjöntade sig i snön.

När vi kom hem igen fick han sin mat och nu ligger han och tuggar på sitt märgben. Kan det bli bättre tro?


Pelle sitter fint innan startskottet "varsågod" har sagts.

And off he goes!

Jaja, jag hör att du kallar men jag har det fint här med bollen.

2 kommentarer:

Lucas & Co sa...

Pelle han har det gött han =) Han borde följa med mig till Lule å springa lös på isen.....å grilla lite korv =) kram

Anonym sa...

Åhh, längtar tills jag kan ha Kimba lös på den rundan igen.. Så mysiga bilder på Pelle!