måndag 9 februari 2009

På gång igen

Fullmånen lyste imorse!

Ok, nu är man på gång igen. Nästintill iallafall. Man har inte varit speciellt tuff om man säger så, fy tusan för influensan.
Pelle har nästan gått mitt av så tråkigt han haft det. Har gett honom 3 märgben (vid olika tillfällen alltså) i ett försök att få honom sysselsatt, men det har ju bara varat i någon timme. Har slängt ut godis på gräsmattan (nosaktivering alltid bra), men det varar ju heller inte speciellt länge... Igår kunde jag gå runt byn utan att kollapsa, skönt!

Mest av allt retar det mig att jag missat 2 tillfällen på valpkursen, grrr. Dumt när man har kurs både torsdagar och lördagar, däremot är det kanon när man är frisk!

Jaja, gnäll gnäll. Nu ska jag åka och jobba. Ha det bra idag!

3 kommentarer:

Lucas & Co sa...

Skönt att du e frisk igen! Fy för att vara så sjuk.... Jag är av bra norrländskt virke för jag blir nästan aldrig sjuk, och om jag blir det så e jag snuvig i några dagar, aldrig feber eller så (ta i trä, ta i trä, peppar salt å alla jordens kryddor...). Däremot har Lucas varit förkyld med feber, lillstackaren. Men han e bättre nu. Har du snackat me Peter om Molly Bolly? Kramelikram!

Anonym sa...

Skönt att du är på G igen Anna

Lucas & Co sa...

Åj åj vilken press vi fick på oss nu haha =) kram