tisdag 24 februari 2009

Måndagens aktiviteter

Pamela passade som sagt Pelle igårkväll när vi var och repade. Det hade tydligen gått jättebra! Bra. Pamela var till och med så snäll och gick med Pelle hem till oss (här snackar vi service)! Tack igen Pamela för hjälpen, hoppas jag kan hjälpa dig också någongång.

Tyvärr blir det inte så mycket hundaktiviteter till helgen för mig eftersom vi ska spela på ett bröllop på lördag. Det är dessutom i Sjöbo, så vi lär komma hem på morgonkvisten på söndagen. Pelle ska vara hos mamman i Skurup och busa med syster-yster och gänget.

Just nu längtar jag tills att lydnadsgruppen börjar. Behöver lite struktur i min träning och i mina upplägg. Har slarvat med min träningsdagbok...

1 kommentar:

Anonym sa...

det gick mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra, Kimba försökte inte busa så mycket som jag trodde så det var m glädje o passa han, lite trist o lämna tillbaka han ;) haha Så säg till om du behöver passhjälp igen! kram