söndag 12 april 2009

Påskafton

Pelle gömde sig bakom husses ben, den luringen!

Curry ligger och gosar på golvet.

Märgben är toppen!

Det är jobbigt att gå på fest (när Curry somnade så jag la hundkudden under henne men hon flyttade sig efter ett tag...jäklar också)!

Vi kom hem till sambons syrra med Pelle och Curry (undrar om Curry har åkt hiss någon gång förut? Det gick jättebra iallafall). Vi målade ägg, jag skulle måla mitt med fartränder, men det liknade mest två nasist s... Är inte så bra på att måla ägg.


Pelle och Curry fick varsitt märgben så de var aktiverade mestadelen av kvällen. Curry satt även på den inglasade balkongen (4:e våningen var vi på) och kollade ut över gården, och moffade på de som gick därnere.

Kanonväder som det var, var sambon och jag ute och rastade hundarna en längre runda. Har ju bott i området tidigare, och de har gjort en del förändringar nere vid rastgården, till det bättre! Curry och Pelle hade labbe-race där så gruset stod som en kaskad runt dem! =)

Hundarna var så trötta när vi kom hem att de inte ens vaknade av påskraketerna som någon smällde av inatt, och inte heller av kyrk klockorna som ringde. Då e man trött...

I eftermiddag ska vi ner till Pamela och ha rallylydnad, det är superfint väder ute så det blir härligt!

1 kommentar:

Jenny sa...

Låter som en skön kväll! Ha det så kul på rallyn! Jag är fortfarande sjuklig.... envist som satan den! Hälsa alla!

Ha en fin dag!