måndag 17 november 2008

1 labrador, 2 labradorer, 3...4 labradorer!

Chillie och Isa hjälper sambon att laga mat, Pelle kollar så inget trillar ner.

Curry, Chillie och Pelle vilar i arbetsrummet.

Vi fick inneboende igårkväll! Mamma ska få nytt golv i sin hall och i sitt kök, så under tiden bor hon och de andra huliganerna hemma hos oss. Det är en märkbar skillnad med att ha en hund och fyra. Man har en skock med sig in i köket, en som slinker med in på toa, någon som ligger i vägen i arbetsrummet och en annan som ligger och vräker sig i soffan...
Måste meddela att Curry har tappat en hörntand, försökte fota den igår men det blev inget bra, den är för liten.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt m så många hundar ju!! :D Var man än kollade på bilderna låg där ju små labbar :) Hur gammal e Curry nu??
Ja då, 19 går bra på torsdag. Jag smsar Malin. E det okej om jag hör m hon den andra briarden denna ggr o se fall hon kan då?

Lucas & Co sa...

Hallå hallå jag vill ooooxå vara me å träna! Har faktiskt köpt en apport-bock till Lucas, plus att jag har klickat in honom när han bajsar i blöjan hahaha...näää men jag vill ändå vara med å titta juh. Kraaam!