måndag 3 november 2008

Planering

Ikväll bär det av till brukshundklubben i Svedala igen. Britt Marie och jag ska träna lite med "våra" kursare inför deras allmänlydnads test. Några av dem verkar lite spända inför det, men det är ju inte så farligt eller svårt! Det gäller bara att ha tränat lite extra på momenten!
Pelle kommer hänga med mig eftersom husse ska spela in med bandet i replokalen, och jag tänkte ta tillfället i akt att träna inför min träff med Pamela och Kimba på torsdag på klubben. Ska bli roligt att träna, känner mig sugen! För tillfället är Pelle väldigt alert och pigg. Använder inte så mycket godis längre som belöning, utan använder antingen pipbollen eller mig själv dvs vi springer eller "brottas", Pelle blir själa glad över!

På tisdag ska jag till Petra och göra efterkontroll på mina fransar, bra för det är några som "stuckigt" iväg. Misstänker att det är jag som varit lite oförsiktig...

Inga kommentarer: