torsdag 27 november 2008

Nu är det torsdag!

Dagarna springer iväg! Snart är det dessutom december, och då ska man hitta julklappar. Fast innan dess är det 1 december, Världs Aidsdagen, hoppas att ni sätter på er ett rött band (s.k. red ribbon) för att stötta de hiv/aidsdrabbade och deras anhöriga! Varför puffar jag nu för detta då? Jo, jag jobbar med sex och samlevnadsfrågor och jag tycker det är viktigt att uppmärksamma! Vill du veta mer? Gå in på http://www.wad.se/.

Igår kom paketet från Bamses bollar! Tjoho! Det fanns ju även lite julklappar till hund-släkten, Pelle nosade igenom och godkände (eftersom han själv ville leka med grejerna...).

Ikväll ska vi gå vidare med Canis utmaningen! Ikväll åker filten fram och vi ska träna att rulla på den och vänja Pelle vid att bli insvept i den (han ska ju så småningom rulla in sig själv i filten). Ladda korven, här ska det klickas! =)

2 kommentarer:

Jenny sa...

Godmorgon!
Hur är det med Pelle? Är det bekräftat med kennelhosta på dagiset?

Vilken fantastisk shop den där Bamses bollar var!!! man kunde ju blivit totalt ruinerad!

Lycka till ikväll med filten. Hoppas vi ses snart.
Kram Jenny

Anonym sa...

Jaa! Jag vill följa m till Linda! När har du planer att åka dit? =)

Jag hittade så mycket fint inne på bamses bollar så det slutade med att jag inte kunde bestämma mig så jag inte beställde något =P

Jo lite lugnt får jag väl ta det ibland, men tråkigt att inte ha något o göra när jag letar jobb för fullt men inte får nåt, det e lite knäckande o då hittar jag på roliga saker under tiden i stället =P