onsdag 12 november 2008

Stress...


Mysiga inneskor som jag köpt!


Världens godaste veg.burgare!

Jag jobbar, pluggar, tränar hund, är medinstruktör och är med i ett band. Jag är ingen vidare social människa. Jag har alldeles för mycket att göra just nu.

I måndagskväll skulle vi lyssna igenom inspelningarna med bandet, lugnt tänkte jag (big mistake). Men jag fick stanna kvar och lägga om sången tillsammans med den andra tjejen i bandet. Suck. Där rök mina dyrbara plugg-timmar!
Ska lämna in en rapport för kursen jag går och har skrivit och läst som en besatt, och jag TROR att jag är färdig med den, eller, jag måste vara klar med den nu...
Min kollega räddade mig och tog mig ner till mitt absoluta favorithamburger hak, MAX på stortorget i Malmö. Jag gillar deras vegetariska hamburgare, klart godare än de andra kedjornas (speciellt nu när Burger King gjort om sin till det sämre, yuk).

Ikväll ska det besökas Malmö Arena och tittas på hockey, eller vad man nu kan kalla Malmö Redhawkes spel för? Roligt ska det bli iallfall! Och jag ska vara... social! Om jag orkar...

Torsdag är det sista gången för våra kursare, de ska genomgå allmänlydnads passet. Får se hur nervösa de är!

2 kommentarer:

Lucas & Co sa...

Stackars liten som e sjuk......eller "sofyld" som jag sa när jag var liten. Det e inte konstigt, din kropp hinner ju aldrig återhämta sig när du har fyrahundra järn i elden på samma gång.....du måste ta det lite luuuugnt. Nu gastar Lucas, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat! Kram på dig!

Anonym sa...

Det är i Staffanstorp på Hand med Hund och Yrsa Franzen Görnerup håller i den =)Ska bli spännande! :D