lördag 29 november 2008

Familjen juldansar

Send your own ElfYourself eCards

5 kommentarer:

Jenny sa...

Hehe... ni är inte kloka!!! Om inte Pelle blivit sjuk och tillräckligt med tid har gått så hade det varit kul om du kom ner till klubben för lite träning på onsdag kl 19:00. Jag vet inte om Camilla skall komma men jag och min kompis Johanna från allmänlydnadskursen kommer vara där i alla fall! Pamela kunde tyvärr inte nästa vecka.

Ha en fin helg! Kramar/Jenny

Anonym sa...

haha så skoj xD
Längtar tills torsdag, det ska bli trevligt!! :D
Har du tränat nåt m Pelle den senaste tiden? =) Hur känns han inför tävlingen?

Anonym sa...

Hej
Kan man få se detta life.....
Sitter gärna på första parkett
Kram från Busarna i Skurup

Anonym sa...

Visste inte att min bror dansade sååå bra, att du och Pelle gjorde det, men Nobbe. Hoppas man får ser mer av det här. Kramen

Anonym sa...

Detta är sanslöst. Jag skrattade så jag höll på att ramla av stolen.