onsdag 5 november 2008

Paket!


Igår kom mina termobyxor! Beställde dem hos http://www.engelsons.se/ (samma ställe jag köpte min träningsväst på) för ett tag sedan eftersom mina gamla var långt bortom räddning. 199 kronor kostade de! När det är så billigt blir jag lite misstänksam, tänker att kvalitén kanske inte är den bästa då, men jo då! Det verkar som att de kommer hålla ett tag. Plus också för benfickorna som är stora nog att stoppa ner kopplet i. Om du är sugen på att beställa dem tänk på att de är stora i storlekarna, köp en storlek mindre än vad du brukar ha.

Igårkväll var jag hos Petra och fixade till ögonfrans förlängningen (hade ju klantat mig), så nu är man tjusig igen! Fick dessutom den äran att träffa Alice, en 6 månaders Saluki tik som hänger med Petra på jobbet (tänk om man kunde ha det så!). Hur mysig som helst!

Ikväll ska det spelas in i replokalen med bandet. Jag har som sagt väldigt svårt att höra mig själv sjunga på inspelningarna men Frank (basisten) brukar tvinga mig. Ska försöka muta honom med kaka så jag slipper...

Inga kommentarer: