tisdag 4 november 2008

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av den underbara människan Iia! Givetvis antar jag utmaningen!


Besök hennes blogg vetja, hon skriver en del kloka saker bland alla tokigheter!


http://hxn.zoomin.se/

Regler...
Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna till den som utmanat dig.

Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knasiga..

Utmana i slutet av inlägget genom nämna deras namn och länka till dem.

Låt dem få veta att de blivit utmanade!!!

1. Jag blir väldigt frustrerad när sambon inte viker ihop ica-kassarna snyggt innan han lägger dem i kökslådan...

2. När jag var liten önskade jag mig en storebror. Mina föräldrar påstod att det inte gick att ordna!

3. Min stora hobby är att spela Play Station 2 spel, gärna blodiga och hemska. Hinner sällan dock.

4. Jag är född den 1 april.

5. Blir imponerad över folk som lägger ner arbete på sitt utseende, för jag har inte den förmågan och hinner inte.

6. När vi spelat in i replokalen med bandet klarar jag inte av att lyssna på min egen röst.

7. Jag älskar tzatsiki och potatis (i alla former), äter så mycket att jag mår illa!


Jag utmanar:

1 kommentar:

Anonym sa...

när det gäller punkt 5...om utseende...Anna...DET ÄR INTE LÖNT!!! någon måste ju säga det...=)
Inte Jonas som skrev, han kommer förneka det...