torsdag 20 november 2008

Flocken

Kommer han tappa något???

Igår när jag hämtade Pelle från dagis, var han skitig upp till öronen! Blev helt brun om handen när jag klappade honom, mindre mysigt kan jag säga. Undrar om de har vält och rullat honom i leran på dagiset? Det blev en runda in i duschen...

Så fort man tar ett steg i kökets riktning där hemma nu har man 4 labradorer efter sig! Sambon gick ut i köket för att bre sig en macka och hade en flock efter sig var han än gick. Varje rörelse han gjorde, varje steg han tog var noga bevakat. Hade han tappat något hade hundarna varit som pirayor. Matgalningar!

Ikväll ska Pelle och jag ner till klubben för att träna med gänget. Tänkte försöka lura med mamman och Chillie nu när hon bor hemma hos oss, får väl se om det lyckas (det ska tydligen bli busväder ikväll?).

1 kommentar:

Anonym sa...

hej!
Jag kommer till träningen i kväll, ska förhoppningsvis sluta vid 17 o då hinner jag men det kan hända jag blir lite lite sen men jag kommer!!! Camilla m briarden kommer fast utan hund, ville bara kolla på o träffa oss första ggr. Det går bra att de kommer i stället! Kul m lite nytt folk! O jag tycker du ska få m din mamma.!
Vi ses i kväll!!