onsdag 19 november 2008

Tisdagen

Igårkväll hände inte så mycket, förutom att Pelles wetbed åkte i tvättmaskinen en andra gång, olycker händer så lätt när man heter Curry och är liten och blir JÄTTEGLAD. Skönt att man har egen tvättmaskin.

Min dispyt med sophämtarna är uppklarad! Så ni vet, de får inte lov att ta foto på soptunnan! Och de tömde inte tunnan eftersom jag toppat den. Men gå ut ifrån sopbilen, skriva en lapp och ta ett foto kunde man tydligen göra!? Jag undrar, var ligger logiken??? Och framförallt service andan...

Mina ögonfransar trillar av en efter en... Häromdagen hängde en på sne så jag drog bort den själv, men nu har fler lossnat av sig själva. Tråkigt! Nu börjar jag fundera på om jag ska ta bort dem helt... Fast det är rätt kul att ha dem... Ååå, jag vet inte... Beslutsångest!!! Ska till Petra i vilket fall som helst, och det ska bli skoj!

Denna veckan ska det tränas med störning i olika sitationer! Ska bli intressant.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du tränat med högtryckstvätten än? haha. Bra tips faktiskt, borde man prova nån gång =P
Jag behöver folk o prova instuktöra för =P Speciellt på den rallylydnaden, det projektet där då får du gärna ställa upp som "försökskanin" de 5 ggr om du vill.. *blinkblink*

Anonym sa...

Allvarligt talat Anna.
Här har aldrig tunnorna varit lagom packade eller blivit fotade..
Vad har du gjort för att få dem att sura till =))
Hoppas allt är bra.
Kram