fredag 7 november 2008

Tjohoo!


Linda, Malin o Guinness!

Pamela o Kimba tränar fotgående.


Den obligatoriska fikan...

ÄNTLIGEN! Gruppen var åter samlad! Mina kära träningskompisar ville stråla samman på klubben och träna med mig och Pelle. Det var så länge sedan vi träffades allihop och det var verkligen jätteroligt (och nyttigt). Mycket bra feedback och tips gavs under kvällen och jag känner mig peppad inför den 16.

Det var roligt och se vilka framsteg de andra har gjort, så duktiga! Pamela visade hur hon tränat in rutan och Malin kvackade iväg en dummy (bäst imitation gjordes dock av Pamela tyckte jag...) och Guinness tränade på att sitta kvar, medan Pelle fick den äran att apportera dummyn (gjorde han väldigt gärna).

Roligt att Linda kom, och vi saknade Avanti! Undrar när bebben ska gå upp i lydnadsklass 1...

2 kommentarer:

Lucas & Co sa...

Hej på dig! Ja det var jättekul att ses igår =). Saknar att träna.... Å jag hjälper jättegärna dig å Pelle inför tävlingen, det e ju jätteskoj! Om vi tränar på kvällen är det inga problem, då sover lillen. Å tränar vi på dagen så får Ante ta den skrikande spädgrisen, jag matar honom full innan bara haha.....kram!

Anonym sa...

Det var så skoj i går! Alla hundarna gock så bra! Har behövt o ta det e lugnt lite! Kul o höra att Pelle förde lite ljud i går när ni tränade :D Men nästa vecka, repar inte du på de kvarstående dagarna?