tisdag 18 november 2008

Hej o hå!

Igår var sambon och jag nere i replokalen och spelade in, men Pelle fick stanna hemma med Skurupsborna, tror han tyckte det var roligare.

När jag kom hem efter jobb igår visade det sig att sophämtarna inte tömt vår tunna, troligen pga att vi "toppat" den med för många soppåsar. Någon (antagligen sopgubben/gumman) hade lämnat en postit-lapp med texten "har fotat er tunna, MVH". Jaha, det var ju trevligt att ni fotat vår tunna men ännu trevligare hade ju varit om ni tömt möget... Hade även varit lämpligt att lämna uppgifter om vem som fotat tunnan också, men det är väl för mycket begärt. Jag känner nog att jag måste skriva ett mail om detta till sophämtningsfirman. Ett icke-snällt sådant.

Måste tillägga att jag höll på att blåsa iväg i morse när jag var ute med Pelle! Jisses! Skånska vintern på väg!

Det är även risk för att jag måste ställa in tävlingen den 14... Vi har eventuell spelning på gång med bandet. Suck, tråkigt när roliga saker krockar med varandra!

4 kommentarer:

Lucas & Co sa...

Nej nej nej!!! Här ställs inga tävlingar in! Din mamma får rycka in och sjunga i bandet. Vet inte om hon kan sjunga men det skiter jag i. Det får låta som det låter för du ska tävla! Basta!

Lucas & Co sa...

Vad arg jag låter. Jag e inte så arg. Men du måste tävla! Jag lever genom dig å Pelle nu vet du hahaha.....kraaaam!

Jenny sa...

Hallo!
håller helt med föregående skrivare! klart du skall tävla!

Kommer gärna och tränar på torsdag... vilken tid ses vi?

Kram

Jenny sa...

19:00 blir perfekt... Skall bli kul!
Ses då!